Kerajaan : Bonus 2 Bulan

Benarkahhhhhhhhh???????????????
Sila baca di bawah......

Kuala Lumpur : Kongres Kesatuan Pekerja Di Dalam Perkhidmatan Awam (Cuepacs) menggesa kerajaan memberikan bonus sebulan kepada kira-kira 1.2 juta kakitangan awam sebelum Aidilfitri ini bagi meringankan beban menghadapi musim perayaan.

Presidennya, Datuk Omar Osman berkata, cadangan bonus sebanyak dua bulan itu dibuat melalui surat yang dihantar pada penghujung Jun lalu supaya ganjaran berkenaan diberikan dua kali iaitu sebelum Aidilfitri dan selepas perayaan itu.

Katanya, pemberian bonus itu secara tidak langsung dapat membawa kecerian kepada semua penjawat awam sekali gus meringankan beban mereka untuk menghadapi perayaan.

"Sejak dua tahun lalu, pekerja sektor awam hanya menerima bantuan khas saja iaitu RM500 dan pada musim perayaan kali ini biarlah ada berita baik kepada semua kakitangan awam," katanya.

Sumber : harian metro

--------------------------------------------------------
owh masih dalam permohonan....sob sob sob.......aler luluskan jela dua bulan bonus bagi kami org bawahan ni....org pangkat besar tu sebulan pun takpe kan....ehehehehehhehehehehe
meh kita berdoa ramai2 meh........semoga mimpi menjadi kenyataan.....

Comments

cheqna said…
cheqna nak 2 bulan gop....
LYAfrina said…
kalo dpt... best woooo...
blh numpang y mama lya punyer..hehehhehee... apa punyer ank laaaa
hahahah.. laju je ai klik..
peringkat cadangan lagi upenyer..
hrp2 lulus leh 3 bln gaji..
hahahhahaha...
QuiNn ZhOuRa said…
2 bulan tu kak. boleh baju raya 10 paang lg.. hehe
@juera said…
Ya Allah, kurniakan lah rezeki ke atas kami..Amin

hrp2 ada la brite baik utk kite2..

Popular posts from this blog

PETUA UNTUK MENEGANGKAN PAYUDARA @ TETEK...

Senarai Hotel Sekitar Kemaman / Chukai Terengganu

aku telah diminta memeluk Kawan Pengkid