Friday, September 23, 2011

Demam Kura-Kura

Pernah dengar tak nama demam ni?
Demam ni sefahaman aku yg jap panas je jap sejuk sgt rasa...sesejuk2 nya...
dan kepala pun sakit sangat2....

inilah yg terjadi kat aku dari pagi semalam...
nak kata sebab tak mandi lagi time pagi tu, aku gi mandi, still sakit lagi kepala, aku cuci rambut lagi, urut2....
tapi sakit kepala yg melampau2....tuhan je yg tau....
setakat ni makan panadol je la

tapi bila nak nyusu ke apa ke...aku gagahkan diri demi anak2....
arini pun still sakit2 kepala...tapi dah kurang...rehat pun dah cukup rasanye...
harap2 tak la jadi apa2...

sbb ada yg kata demam kura2 ni demam denggi atau malaria...aiyarkkkkkkkkkkkkkk benarkah?
sejauh mana korang tau pasal demam ni?

13 comments:

♥cikmOt♥ said...

hurmm...sila jaga kesihatan kamu kak...terutama dalam pantang cam gini...

~izan~ said...

uisshh kak,mintak dijauhkan demam2 lain t..insyaAllah akak cepat sembuh. anak2 tu peniup semangat..chaiyok2 kak

wahida said...

cepat baik yer dear....

ratna said...

Get well soon dek. Tp bg akak dmm kura2 tu dmm yg sampai menggeletar. He he he

eima said...

bahya kak dlm pantang kena demam..infection ??
kak cepat pegi jumpa doc ye.... kang lain plak jd nye

umilia said...

aku mmg akan dmm ms dlm pantang..sbb bgkk tetek yg kronik..yg no 3 ni lg truk..tp tul la kan..demi anak2 gagahkan gak..

~aSHa~ said...

aku harap demam ni biasa2 je...tak la demam yg pelik2....

Sharinginfoz said...

tak pernah dengar mengenai demam benda alah ni

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

moga cpt sembuh, jaga diri yer..
eh, ayah saya salu kena demam kurre org ganu pgl.. ;-p..
kalu kena, terketar ler, slimut toto 2,3 4 lai.. pastu kena tindih plok..
pas kluo pluh ok la.. huhuhu

gina marna said...

ade salah mkn ke terlebih exercise ke leh jadi gak nii...tp akak dulu ms pantang demam kure2 sbb bengkak susu..huhuhu.

Moga cpt sembuh k...

Cik Cammy Lia said...

thanx kak, folo my blog :-) comey anak2 akk

Nurzairul Isma said...

get well soon asha.. take good care..

.:fyzz:. said...

ish tak la.hg jgn ckp pelik2..insyallah tak dak apa2..besalah tuh dlm pantang..sat ok sat ko..pepun take care tau...jga diri..