Thursday, September 29, 2011

di hujung syawal...


dah nak bulan lain dah...baru terhegeh2 gambo raya yerk..basi dah pun
ahahahahhaa

raya tahun ni turn balik ke rumah mentua...
meriah di sana..ramai adik beradik...dlm gambar di bawah ni ada tambahan 2 org sepupu dan pakcik hUBby
 cucu pun bertambah dah...
tapi yg pasti anak dara ku masih cucu perempuan tunggal lagi ehehehe
yg lain semua 7 cucu lelaki


 tema baju raya berubah mengikut keadaan..ehehee
tiba2 jadi kaler merah dari kaler pepel bijik kundang..
baju aku je lain skit kaler nye kan...

antara juadah di pagi raya
 ketupat...kakak ipar aku yg buat ni..
tahun masa preknen kan maisarah aku reti anyam ketupat...tapi taun ni fail betul...tau nape..mesti sbb preknen kan anak teruna kot..(alasannn)

 nasi beriani dan pelbagai lagi...

 sata, makan masa juadah berbuka ni..

ni adik ipar aku dan biras sefamily...
(zura, k.sha tak upload lagi kat fb...ehehe amik sini ye)
comey kan anak mereka....geram tgk si addin yg kecik tu...putih melepak mcm ummi nye..

nti edisi raya sebelum di saat bersalin plak...

5 comments:

♥cikmOt♥ said...

uikss...dah nak raya haji dah ni...

LYAfrina said...

he2.
sha..patutnyer tema thn ni pilih kaler meroh nyala gop.. tup2 bila smpai kat alamoda tu..fain g kenang hok kuning sior plok.(kat luor xdela kuning sior..kning lmbut j,, tp dlm gambo nmpok sior sgt...)

eyhh..sata pon ada hdangan raya??

msri mdm 2 ni ksayangan ramai ni.. sbb satu2nya cucu prempuan... untung badan :-)

Rizziela said...

Cantik warna merah..berseri seri

cheqna said...

wah..anak dara akak satu2nya cucu pompuan yer....
beruntung badan =)

eima said...

gambo ibu sarat mana ....

10 Amalan Berpantang Yang Patut Buat Tetapi Semakin Di Abaikan. Mama Wajib Baca Ya! 12

Sebaik sahaja anda selepas bersalin, anda akan melalui fasa pemulihan diri selepas melahirkan bayi. Tempoh ini amat penting untuk mengekalk...

Labels