Hadiah si Cilik Bergaya....(ini saat2 sebelum aku terberanak)

Majlis sambutan hari raya jabatan di adakan pada 11 september 2011

time ni aku dah bercuti...(cuti awal sblm bersalin)
so sementara tak bersalin lagi time ni...aku gi la jamuan raya ni dulu...
tahun ni tema kami merah....ehehehe gambo raya takde publish lagi kan....(seme kat kamera yg beratnye gambo tu......bang bila nak transfer..lambat la yu ni)

so masa gi jamuan ni..actly dah sakit skit2 (sakit main2)....dan ada tanda2...tapi gagah kan diri tuk makan...
wei kena makan wei sebelum bersalin..nanti takde tenaga nak push...

aku siap berbaju raya lagi tau....uhuhuhu
begitu jugak dgn ahli keluarga aku yg lain....

dan rezeki anak2 kot....tahun ni abg mdm1..dpt hadiah si Cilik Bergaya (lelaki)
tapi yg sibuk nye pasal hadiahnye si mdm2....

pakaian si abg mdm1 biasa2 je...bersongkok dan bersamping...gitu je la...
tapi dah namanye rezeki kot...alhamdulillah....rezeki makanan anak2 tuk dibawa balik kg sbb mama dah nak bersalin dah time ni....

(ini adalah gambar saat2 akhir sebelum bersalin...ada lagi...tapi dgn jurufoto jbtn)


selingan....
last year si baby mdm2 yg dpt...Si cilik bergaya (perempuan)
kasut aku jgn dipersoalkan nape kaler merah...ahahahahhaha ini kes taun lepas aku sibuk dgn persiapan jamuan ni...jadi kasut sendiri pun lupa....ahhahahahahaha


Comments

eima said…
tu nama nye rezeki ... tempek gambo mam die plak beraya tuuu
.:fyzz:. said…
tahniah kat danish..nnti post kan foto danish k..rejeki2...
hg pun ...makan ttp kena makan..tmbh2 jamuan raya.hhehe
Ena said…
MANA GAMBO MDM1 YG MENANG TU? HEHEH..
LYAfrina said…
msti mdm 1 b'catwalk ni:-)

Popular posts from this blog

PETUA UNTUK MENEGANGKAN PAYUDARA @ TETEK...

Senarai Hotel Sekitar Kemaman / Chukai Terengganu

aku telah diminta memeluk Kawan Pengkid