Tuesday, October 4, 2011

bergambar di minit-minit terakhir.....

masa kejadian 11 september 2011
jamuan raya jabatan
 (selipar2 tu abaikan...ehehehe kami main sarung je mana yg ada dlm kete...nak cepat)


di saat akhir aku nak memberanakkan mdm3 dah...
sempat lagi aku gi jamuan raya....padahal time tu dah keluar tanda2 dah...dari jam 8 pagi...
tapi tak sakit apa2 lagi kan time tu...sakit tu sakit..tapi sekejap2...dlm sejam sekali kot..
tapi thari tu makin cepat la rasa sakit2...tak la rasa sakit sgt....sakit mcm dia sedang mengeras kan diri je
tapi ptg tu aku gi gak jamuan tu...sbb aku nak makan..ye la kena pikir gak..nanti nak push takde tenaga..so baik makan...pengalaman mengdewasakan kita kan...ehehehe so makan dulu sebelum ke hospital....

 sempat lagi tersenyum kan dlm sakit2 tu..alhamdulillah kini semuanye selamat...


-------------------------------------------------------------------
x abis lagi cite raya..org dah ke bulan...duk cite raya lagi...ahahahahhahaa
ok ok takde dah cite raya..

14 comments:

zaidah said...

SEMPAT LAGI DIA BERAYA.....

♥cikmOt♥ said...

agaknya tahun bila nak bis cerita raya ni..lalala

LYAfrina said...

HE3...
baby nk makan tu..byk sgt makanan, dia nak gak rasa:-)

cheqna said...

dang lagi tu..hahaha
jahak doh lipa..=)

mamalieyna said...

haih dan aje kamo..hee~

janji happy~

~izan~ said...

sempat lg yer kak.tp nnt ni la kenangan akak nk tnjuk kat anak akak tu...saat2 sebelum dia lahir,mak sempat menjamu lauk pauk raya gitu hehe

~aSHa~ said...

zaidah --> sempat lagi bergambar jugak....

~aSHa~ said...

cikmot --> ehehehe ko mesti arif ttg aku kan...eheheh sampai awal bln satu gamaknye habis cite raya

~aSHa~ said...

lya --> eheheh baby ni sempat lagi nak bergambar jugak kan....mesti suka posing mcm aunty lya

~aSHa~ said...

cheqna --> ehehehe selagi tak sakit selagi tu makan

~aSHa~ said...

mamalieyna --> tu la janji hepi dlm sakit2 dah tu

~aSHa~ said...

izan --> ehehehe selagi leh pulun makanan raya pulun...masa pantang tak leh nak makan...

eima said...

hebat tu kak ... sempat pi open house tu .... hehhe

Papa Mifz said...

sedondon merah...;)