Rezeki lagi, tapi yang ni kenalah beli....Kek Coklat

masa preknen aritu terliur aku tgk kek coklat member aku buat ni...

dia dah la duk jauh dari aku..terpaksa la menyusahkan member ofis yang kebetulan tinggal di kawasan daerah beliau...dia kata demi mak buyung...apa salahnye...tapi skrg dia dah bertuko..jadi tak leh nak mintak tlg dia dah....

 
sedia untuk dimakan masa berbuka puasa.....
leh makan satu potong je...perut penuh time bulan puasa..kalo bukan time puasa masa tu...mesti laju je makan...sambil tgk tv pun leh makan....

yang ni untuk di bagi bagi ke kawan kawan pejabat...

ha kalo sesiapa berminat...leh la order dgn member ni....Darrezz Kitchen
ada banyak lagi jenis kek yang dia buat dan jual...

Comments

eisyaawie said…
wahhh...sedapnya cake tue.... nampak lembap jer....mesi terasa coklatnya...
ieda said…
wah2 meriahnyaa choc kek nie .. uishhh mengiurkan ..
akak kalau beli anak2 x suke huhuhu
Ena said…
memg terliur sungguh... huhu
~izan~ said…
tgk kek org buat lg best dari kek sendiri..selalu mcm tu. sedap ni kak,nmpk menyelerakan dgn choc2 tu..anak2 kecik mesti suka la kek choc. org tua pun sama hehe
ishatasya said…
sedap kek ni...mmg suke.. nice blog..salam ziarah.. bw..
eT said…
waaa...nampak sedap tuh...
teringin gk nk cemar duli ke dapur main tepung tapiiiiii....uhukkkk
.:fyzz:. said…
moist cake ke wey..i love it..eh tp ko lam pantang leh makan ke wey?
Zura said…
coklat x ingat..

Popular posts from this blog

PETUA UNTUK MENEGANGKAN PAYUDARA @ TETEK...

Senarai Hotel Sekitar Kemaman / Chukai Terengganu

Eziclean 3 Beradik dan Testimoni