Wednesday, October 19, 2011

Sedang berusaha...

orang lain dah berbotol-botol dan berplastik2 dah stok susu...
aku baru nak memulakannya..ehehhee
tgk la baru 1 stok tuk stok bila nak masuk keje nanti...
selalunya aku pam arini...pagi esok masa lepas mandi aku bagi la yg stok smlm...tu yg abis tu...
dah berjaya dlm 10 botol dah kot pam...tapi stok tuk beku baru SATU.....ehehehehe

mama akan usaha lagi demi kamu kupu kupu syurga...
hari hari bau syurga...syedap nye bau dia...
ari2 tanya dia  'adik pakai perfume apa ni...wangi sgt....dan tahan lama'
perfume mama pun tak tahan lama....

16 comments:

Ardini Humaira said...

eeee geram tengok baby. bau baby memang syedap kan kak :D

Echa said...

yakin boleh wei.. ok sangat dahtu... takpe.. nanti lelama penuh la freezer tu.. aku masa memula pun gini jugak.. kalau dapat simpan pun.. dalam 2oz je... dah keje .. baru dapat simpan banyak.. itu pun sbb dia tak menyuusu kan... tapi stok tak banyak pun.. cukup tuk dia jadilah kan..

~aSHa~ said...

dni --> isnyaAllah nanti dni plak...agaknye taun depan dapat dah kot nak bau bau baby ni....baby tak mandi pun sedap baunye...

~aSHa~ said...

echa --> aku rasa begitu jugak la..time keje nanti boleh la kot dpt stok byk2 mcm ko..sekali pam 8 oz...dah la tu 2 botol lak tu....perghhhh

.:fyzz:. said...

hari2 cium baby kita tak jemu kan...suka sgnt cium baby..gigit..geram2..hhehehe..smpai merah pipi..
wey zidah...dun wori..slowly but surely..insyallah byk la stok nnti..demand =supply..cewah sejak belajaq eco.hehe

~ yus ~ said...

baby mmg wangi sentiasa kan asha...

selamat mengepam!

~farah~ said...

chaiyok!
cutenyaaaaaaa!!!

~aSHa~ said...

fyzz --> mmg tak jemu...tapi bila dah beso masham lak bila dah pandai main kat luar...eheheh tak tau nak cium siapa dah bila dia dah beso

~aSHa~ said...

~yus~ --> a'ah tak mandi pun dia tetap wangi...walau dia dah termuntah susu kita tu....tetap nak cium jugak...

cheqna said...

bila la nak ada baby sendiri ni...
erm...

~aSHa~ said...

~farah~ --> sedang berusaha segigihnya ni

~aSHa~ said...

cheqna --> ehehe isnyaAllah tak lama dah cheqna tu

~izan~ said...

chaiyok2 kak.

comelnya anak akak!

@juera said...

tambam dh skit muka baby..^__^

Bardboo said...

kena usaha byk2 lg nie

♥cikmOt♥ said...

hehehe...the macho man...
bila dik iris nak botak cam abang darwisy ni...eh abang ke...hahaha...