Wednesday, November 2, 2011

byk muka dia dari muka aku....

mencik aku tau...dlm kamera gedabak tu...byk muka dia...huhhhhh
 gambar dah jadi blur bila resize dan aku perbesarkan plak disini...

 sedapnye ko nenen ye nak....

cute je tgk..bila mereka berpelukan,...kesejukan kot...
eh tarikh lahir mereka ni sehari sebelum tarikh lahir aku tau....

ni sebahagian je aku letak gambar kucing ni....malas nyah nak letak semua...


dan


ni je la gambo aku yg ada....(blur wei...sbb tersalah resize...)
 itu pun ramai2...takde nye nak potoshoot aku sorang2...ceh kan 'jurukamera' tu...
aku yg sdg memboyot time tu...yg sdg duduk tu aku la...

aku tgk gambar2 dalam kamera tu...gambar aku bape keping la sangat..tu pun sbb terselit2 je....
gambar anak tu tak dinafikan la byk....ni aku ni, aku ni....mentang2 la aku dah beranak tiga...dah makin dok lawa kan....huhhhhhhhh sadish tau...

12 comments:

♥cikmOt♥ said...

aler ko ni...cepat tul down...saper kata tak lawa...makin beranak 3 makin comel la...ishh...

aku tak setuju statement ko tu...cam kata kat aku jugak ni...huh

LYAfrina said...

comelnyer anak kucing tu... sha pon suka bela kucing gak.. sama dgn lya.. sha... jumaat bru ni mmg nk g rmh sha.. tp ptg sgt dh kluar.. msa smpai kt pntai intan tu dh kul 6.45.. just trun skejap j..sbb ada pesta apa x tau. nk pegi pon dh maghrib.. klo lya pegi mlm aci x?? sbb kdg2 siang tu slalu kluar lwt dr rmh..sbb asya kuat tdo siang2 hari..

**sha..jumaat ni lya nk wk birth asya.. wk kecik2 jer.. klo sha free n dh sihat jmput la dtg yer... dlm kul 3.00-3.30 pm..

~aSHa~ said...

cikmot --> saje je ni bermanja lepas berpantang....ahahahaha nak berpotogedik di tepi pantai ni...dan saje nak cari modal ni...uhuhuhu

~aSHa~ said...

lya --> mlm pun aci je.....ehehehe kami tak kisah...takde berpantang la kata anak nangis kalo org dtg malam...kami dah biasa..jadi anak pun dah biasa...

lya, jumaat ni insyaAllah...takut sha balik ke kg..nok raya haji kan minggu ni kan kalo dok salah...haish lama tak tgk kalender ni la jadinye....lupa...

cheqna said...

eleh kak sha...
beng nipu r..beranok 3 pun still maintain ork??
ce tunjuk gok gambo lam pantang tu..=)

r|nA @ ja|j|na said...

same jek kite asha..dalam compact camera, dalam enpon sume penoh gambo anak² je..nak berposing takde sape nak tulung amikan gambo, hukhuk..

umilia said...

sape kate da beranak 3 tak lawa da..buktinye aku ni..hahahaha..perasan sudah..tp tul la..klu namenye kamera tu gmbr anak2 la plg byk..gmbr kite ni nan ado..redo je la..hehehehe..

ayang said...

ko ni.. ko lawa.. kucing ko pun lawa gakk.
tu jurukamera tu hint nk ko beranak 4 tuhh..

.:fyzz:. said...

fasfajidah..hg lawa aih..lagi beranak ramai lagi lawa...beranak tiga amat bermakna tau..:)..emmm kamera baru ke wey...yg ada hidung mancung tuh ke..hehe..
eh kucin..ngan baby2 nya..cute mute...:) depa pun fully bf dr mommy cat

ainhany said...

asha,

jaga anak2 angkat tu elok....mcm anak sendiri..comey2 noooo..dah ade nama ke?? meowwww...

~aSHa~ said...

xde nama lagi..ehehe a'ah kali ni lupa bagi nama..tempoh hari sblm yg anak2 angkat baru ni..ada anak angkat 2 ekor..mati..yg tu ada nama..yg ni lak lupa...maybe sibuk dgn anak baru yg sendiri kot...ehehhehee...ok ptg ni cuba bincang dgn anak2 yg besar tu nak bagi nama apa

@juera said...

ada jgk terselit..hehe