Wednesday, November 16, 2011

Dulu Kanan...Sekarang Kiri plak

lama mama mdm tak bersiaran kan....ehehe sibuk dgn anak anak anak weh..
mcm2 ragam....dan sibuk gak tgh 'sisih' di rumah...tekad bulan 11 ni nak sisih mana tak patut di rumah ni...

berbalik kepada tajuk..tgk anak teruna bertuah sorang ni...hisap jari...kakak n abg tak plak hisap jari...
mula2 elok lagi hisap jari kanan..
 cubaan hisap jari telunjuk...ehehehe
lepas tu nak try ibu jari lak......

lama kelamaan....bertukar tangan lak...skrg tangan kiri lak....takde dah nak hisap jari kanan

kalo boleh semua jari nak masuk dlm mulut...sian...lapo ke dik? nak kata lapor asyik muntah je lepas minum susu....ada yg kata terlebih sgt susu nye...tapi tak lama lepas tu minum balik...sib baik berat tak efek...naik 1 kg setiap bulan..skrg saya dah 5.45 kg...

14 comments:

cik dah faridah said...

olo olo comeynyer isap jari...jgn jadi tabiat smpi besor sudahla ye mdm3

~aSHa~ said...

cik dah --> geram je tgk dia hisap jari tu...geram nak hisap sekali jari dia tu....tapi takut gak sampai ke beso ni...

cheqna said...

macam2 la baby ni..
beshnya kak sha..
dok sabo nok ada anak etek..=)

..nOj.. said...

wei org tua2 ckp budak yg isap jari ni budak baik tau. dia tanak ganggu sgt mak dia. so dia wat hal sendiri iaitu isap jari. comey lotey.

wei tgh 5S umah ke. hihih. aku pun nk gak la bertekad sisih mcm2 mende yg dah lama sgt tak guna kt umh tu. tp byk mende syg la wei.

.:fyzz:. said...

sesungguhnya sangt comey aksi isap jari dia tuh...maybe adik dh boring isap nenen..nk try isap jari lak heheh..
sat ja dh besaq bb ko jidah..salam peluk cium..muahsss..

~aSHa~ said...

cheqna ---> eheehhe nanti doh kawin cepat2 proceed..jgn tangguh2...

~aSHa~ said...

nOj --> ye ke noj? amin..harap2 la baik dan tak noti2 sgt..ehehehehe tapi aku tgk mmg dia ni lain skit dari abg n kakak nye..nangis nye kurang...lapo pun tak nangis2...ek ek ek je...aku angkat terus hisap..mean tak sempat la dgr dia nangis2....dia ni mmgkurang penangis dari abg nye...

a'ah sdg 5s kat 2 bilik tu...semak samun tul...byk betul barang tak guna...masalahnye mmg byk betul...beg2 gi berkursus pun berlambak..harus campak je...jgn pk sayang2 kat beg tu dah....nak buat mende simpan..guna pun tak

~aSHa~ said...

fyzz --> kalo ko tgk live pijot...rasa nak tumpang hisap jari dia sekali..ehehehhe aku geram aku masuk semua sekali tangan dia ke mulut aku...geram tul tgk jari dia..jari baby kan...comey je..jari kita ni dah ketuaan...kedut2 dah...ehehehehe

Cik Cura said...

syura kecik2 dulu pun suke hisp jari gak

boleh geng ngan anak k.sha la ni.. hehe

Ardini Humaira said...

ololo tiyuttnye ^__^

Ardini Humaira said...

ololo tiyuttnye ^__^

mamalieyna said...

encemnye si kecik ni, kecik2 dah terserlah keenceman tau, idung mancung..hee~

jgn bwk sampai ke besar udah isap2 jari tu ye yang, kang ilang encem dia..hee~

♥cikmOt♥ said...

owhhh abang darwisy...hehehe...

aku pun tengah sisih rumah sendiri...barang takmo bawa balik anto kampung...huhuhu

{ e'mie } said...

cantik kulit anak ko..ko bagi pakai toner aper ek...hehehe..