Friday, November 18, 2011

makanan ni wajib ada....

Roti Gardenia yg biasa dan yg Delicia Butterschotch

aku anak beranak dah jadi hantu roti dah...ari2 mesti mengadap ni...tak kira pagi tghari petang malam...
kalo roti biasa tu....kadang2 makan dgn milo, milo tu dijadikan mcm jem...ehehehe anak2 dan laki pun sama tiru peel tu....kadang2 buat roti telur kalo anak nak....mmg beli yg jenis extra terus...sbb hampr hari2 membeli nya..tuk 2 bungkus ni leh bertahan selama sehari setengah je...ptg keesokkannya atau lusa kena beli lagi...

yg butterscotch tu makan begitu sahaja la....

tgk, sebungkus tu dia hadap sorang je sambil main game...
tapi tak gemuk2 gak...skrg dia kuat makan tau...tapi berat mmg tak naik2 jugak ni...hishhhh nyampah tul..mama ni suka kalo masa budak2 debab..bila dah besar pandai2 la nak debab ke nak kurus ke nak mantap ke...

oklah nak gi makan roti + milo.....
korang pernah buat roti gitu???

4 comments:

mamalieyna said...

eina sndri kuraaaaaaaaaang, bleh kira je, bape kali dlm sebulan beli roti camni..eh..mmg skali je dlm sebulan kot, itu pu kdg tak habis.. =P..expired dah..

..nOj.. said...

kami pun keluarga roti gak wei. slalu bli gardenia panjang ni la. sapu ngan nutella atau pinat butter. dik ish ptg2 suka gak mkn roti cicah sup ayam. aku mmg bekal roti nutella tiap2 ari tuk mkn sambil2 wat keje.

~aSHa~ said...

mamalieyna --> masa asha preknen lagi tenat makan roti...

~aSHa~ said...

noj --> ehehe kelako la plak ayat keluarga roti tu...tapi betul la ayat tu...ehehe