si dia...

dia dah pandai aa aa...nak berborak....tak sampai 2 bulan lagi...dan keluar bunyi2..sekali dua

yg di bawah ni masa umur 32 hari....masa ni pun pandai nak borak2 dah mulut tu....tapi tak kuar bunyi lagi...


ni lak masa dah 41 hari..

si dia mmg buat aku geram sgt2...nak cium2 je..

haishhh dik..bila kamu dah besar..mama nak gomol siapa lak...abg n kakak pun dah masham2 tuk digomol2...

Comments

Ena said…
memg sangat comel.. ena masih blh gomol dak irfan walaupun dah masham.. heheheh..
Cik Cura said…
alolo tomey nye.
geremmmm
Cik Cura said…
alolo tomey nye.
geremmmm
Zue AnnaLeeya said…
sha... yg mashem tuh sedap gomol...
nak2 agi masa bgn tido tuh... eheheheh....
tomey tomey.. dia senyum nampak hensem
r|nA @ ja|j|na said…
alolo, tembamnye pipi die..acik pon nak gomol ghak ler :D
cik dah faridah said…
dah hbis pantang dah ke ni....besh bau baby kan...
~aSHa~ said…
ena --> masa kakak dia belum beradik sha pun gomol2 gak si kakak tu walau dah 3 taun...walau masham2 tu byk...ehehhe
~aSHa~ said…
cik cura --> nanti turn cik cura plak rasa begini
~aSHa~ said…
zue --> kak time umur gini, walau mcmane keadaan pun sedap cium...
umilia said…
bkn takat nak cium2 je baby ni wei..nak gigit2 skali pun ye..hehehehe..
.:fyzz:. said…
tui2..sufiya pun kalau main kt luar umah..masyuk ja umah..huhuhu bau masham..jadinya...gomoi2 si adik yg wangi la..tp kalau 'melabuq'aroma dia ketaq hidung wey...
pepun md3 sngt kacak bergaya..tuh gelak ..kan main ..gaya budak 2 thn dh..hehe tomey dn wangi..jidah..selamat hari raya haji dari aku n family..
Cho Zila said…
bestnyer bau budak masa umur gini...
♥cikmOt♥ said…
lor...kejap jek big boi anak ibu sorang ni...
sok2 ada mdm4 la cam gini...hehehe...

hai abang darwisy-sape adik iris...hehehe
LYAfrina said…
huhu..lya pon teringin nk gomol gak ni..siyess rindu sgt bau abby y sgt sedap tu

Popular posts from this blog

PETUA UNTUK MENEGANGKAN PAYUDARA @ TETEK...

Senarai Hotel Sekitar Kemaman / Chukai Terengganu

aku telah diminta memeluk Kawan Pengkid