Thursday, January 26, 2012

memilih Television

Kalau korang memilih / membeli TV, apa yang korang cari????? Kalo bajet tak berapa nak byk, kena la buat pilihan kan...jadi korang pilih  mana????


a) Besar saiz inchi nye tapi yang biasa LCD (murah skit)
b) Kepuasan gambar nya, LED tapi kecik saiznye (lebih kurang LCD, tapi kecik)
c) Besar Saiz inchi nya, dan LED/ HD (hok ni pitih byk takyah nak pk pjggggggggggggg)
d) tidak berkenaan di atas (kalo memilih D, tlg berikan pandangan/idea anda)

jawapan anda???

7 comments:

♥cikmOt♥ said...

aku pilih tb free jek...hehehe

Ahkak Geli said...

eh aku kan jual tibi..beli lha

~aSHa~ said...

aku dah beli tibi..lama dah...cuma skrg ni 'berbalah' sbb aku kata kan best tibi besar walau Lcd...TAPI laki aku sebalik nye...uhuhuhuhuhuhu

bunga_rose said...

saya pilih d... sebab yang biasa buat pilihan husband... kita ni menurut ajee hihihi duit dia yang kuar kan... ikot jelaa haahah

kurus said...

alamak banyak pilihan yee
aduhh akak punn ada plan nak beli
kalau macam nie kena tgk betul2
spoecially dgn budget yg ciputt huhu

Cikwa said...

beli takat yg mampu laa..la ni kan pesen tv LCD..beli je ikut kemampuan as long as dia LCD..

Liza Razak said...

saya still pakai tv yang besar gedabak tu...teringin jugak nk beli tv LED..tp mahal :)