Sunday, January 8, 2012

Siapa masak paling best???????

siapa juara Masterchef Malaysia musim yang pertama?? Ezani atau Wahidan, saksikan malam ini... 8 Januari, Ahad, 9 malam selepas Drama Suka Benci Kamu di Astro Ria 104....

korang agak2 siapa?
aku tak dpt nak agak sesiapa sebabnye tak dpt nak merasa pun hidangan mereka....
hanya juri/chef je la yg menentu kannya
kalo main tgk jerk man atau sedap tak sedap....
kalo bab hiasan boleh la dinilai dgn penglihatan sahaja..

ok apa2 pun jom layan
anak2 aku pun suka tgk masterchef ni
masing2 berminat ke dapur nampak gayanya....
kalo aku start nak putar2 tepung tuk buat kek...mereka pun sibuk nak 'tolong' sama...actly nak main putar2....gitu la budak2...tak lari ke mana dgn perkataan MAIN tu..dah sinonim dgn mereka BUDAK...


2 comments:

@juera said...

Ezani mng..confirm!!! hehehe..

Cik Cura said...

dah agak pon ezani menag..huhu harap wahida yg mng sbb dia org sush kan