Wednesday, January 18, 2012

sy dah pakai baju itu.....

 lena betul tido apabila 'sentiasa' dibuai.....

ibu, entry ni khas nak bitau..sy dah pakai baju kiriman ibu itu..mmg betul2 muat dah dgn sy......
baju aweks sy nanti mama pos yer....dia tgh cuci @ sudah cuci @ sedang disidaikan, sbb terkena kotoran kek kakak baby...

11 comments:

.:fyzz:. said...

lena sungguh adik tidoq..kalau tidoq buai mmg jerap lena...

oo ibu kt putrajaya yer...hehe

gina marna said...

nampak beso ahhh...lame x tgk dia..mcm kakak maisara pun ade rupenye

♥cikmOt♥ said...

ha, kan ibu kata...jangan tunggu sampai umur 4 tahun...sure tak sempat punya...hehehe

cheqna said...

geram wehhhhhh

Ardini Humaira said...

comeynye baju dia matching dengan seluar... ada coconut tree :D

ieda said...

ishhh cutenya
lena tidoo tu ;)

LYAfrina said...

baju baru ye baby,,,
syoknyer tdo buai.. mmg lena dibuai...mimpi2 indah

mamalieyna said...

comel...mimpi indah2 ye sayang..mimpi dpt baju baru lagi ke...hee~

ayang said...

makin menggebu la... pipi pink2 gitu.. hehehe

LiErOSe~QiEmi said...

pakai buai ek kak.. yg 2nd ni bunga tak ajar buai dah.. sbb pengasuh pesan awal2 jgn ajar buai huhu...

manis said...

salam perkenalan.. =)

saya folo cni sekali..