Tuesday, January 10, 2012

Terima kasih bagi laluan kat hamba pada jam 10 pagi tadi...

pertama tama sekali (dah la pertama, ada sekali plak tu..hancur bm) ai nak ucapkan ribuan terima kasih la kepada warga kerajaan yang kurang menggunakan aplikasi HRMIS pada jam 10 pagi tadi...




 ok bagi yg tak tahu apa itu HRMIS..ini maksudnye dlm bahasa melayu : Sistem Maklumat Pengurusan Sumber Manusia (HRMIS) english maybe gini yer Human Resources Management Infomation System (ha logik la kan HRMIS)

ni tuk kegunaan penjawat2 awam dalam pengurusan sumber manusia spt pengisytiharan harta, kursus2 yang telah dihadiri, cuti2 malaysia...eheh bukan...cuti2 sakit ke, cuti2 yg dipohon ke...apply di hrmis ler.... lepas tu leh jugak buat GL di hospital guna hrmis jugak (tapi byk hospital suh bawa GL manual jugak...ceh kan) dan macam2 lgi kegunaannya....maybe kawan2 yg lain boleh tambah..aku tak berapa nak ingat ni..sbb sdg lagi mengisi markah² kakitangan jabatan....

6 comments:

♥cikmOt♥ said...

aku lum bukak lagi hrmis...malas kekdahnya...

mood sangat lemau di hari pertama keje ni...

.:fyzz:. said...

tah zidah..jabatan aku nih..hrmis problem.so baru ja dpt arahan wat SKT..huhu..
kdgn2 payh la sistem hrmis nih..bukan pyh apa..selalu break down..

umilia said...

bos aku sume wat sndri..smpai aku yg segan sbb tak wat ape2 utk dia..syg bos aku..hehehehe..

cheqna said...

dr tadi try bukak untuk isi cuti tak dapat

kurus said...

susah juga ye dikk ..

Unknown said...

xpenah bukak hrmis..hehe