Monday, February 6, 2012

ku terpaksa...

 last time, masa aku jadi pegawai perhubungan satu bengkel, dan aku sertai sekali bengkel tersebut (bengkel memantapkan suara atau lebih tepat mengSUMBANGkan suara...ehehehe) aku jadi penat sepenat2 nya..eh tak la penat sangat...tapi aku pening dan pelbagai lagi..nak muntah2 pun ada...sbb nya aku jadi pegawai perhubungan aku jugak peserta dlm bengkel tu dan aku jugak terpaksa jadi videowoman...aduhaiiiiiii apa kejadah nya semua ini...akibatnya, pengeluaran susu aku pada minggu iitu tidak begitu menJAYAkan

  
dan dengan paksa rela aku terpaksa membelikan adik susu tepung..
dan aku terpaksa beli susu SOYA..sbb adik ekzema...alah susu lembu 
ni tin paling kecik..habis susu ni..aku tak beli dahhhh...

abg n kakak dulu lepas putus susu aku selepas umur setahun ke atas..semuanya minum isomil..semuanya alah susu lembu...bila dah 2 tahun baru tuko susu biasa...

6 comments:

cheqna said...

x pelah..
yang penting anak2 sihat =)

ieda said...

oo x perlah dik
akak dulu 1st time beli isomil juga
tapi anak2 x leh minum lama
x tahu kenapa
x sesuai agaknye , terus tugar enfa .. alhdmulillah sampai skrg ;)

.:fyzz:. said...

takpa zidah..asal adik sihat dn ceria..ok pasni smbung lik bf k..good luck...

♥cikmOt♥ said...

semuanya demi anak2...

aku paham...

eT said...

dah campur eh...xper la...ammar dulu me campur umur 6 bulan...mmg xder stok dah...huhu...pasni ada can tambah stok kot...:)

ayang said...

xpe la.. demi anak2 walau terpaksa kena gak redho, rela n redah.. hihi