Thursday, February 9, 2012

Semua demi mu

 set B, shaklee
apa yang ada dlm set B ini....
Vita-Lea Iron Formula/multivitamin
B Complex 
Vitamin C
Alfalfa  

 free dompet kecil ni...dompet ke ek? aler kecik comey jerk...sebelum anak dara aku nak, aku simpan kunci2 dlm ni, dan bekas kunci asal..aku isi vitamin2 tersebut...
ini dia set untuk menambahkan 'kuantiti' dan 'kualiti' susu
alhamdulillah ada perbezaan..susu pekat jadinye...dan sentiasa ada....
(dulu masa minum susu anmum tuk breastfeed mdm1 pun pekat mcm ni la)
bekas ni seperti biasa...kakak baby NAK...
adik tak dpt apa? walau semua vitamin di atas adalah untuk
insan di bawah ni..

berbreasfeeding di mana2.....masa ber'parti' evening di rumah member


terasa nak jadi ahli shaklee plak..
zimah pls advice me...
kwn aku sini pun makan produk shaklee tuk penyusuan jugak ni

6 comments:

eima said...

susu jd byk ek ....harga cam ne ye ...kak cite ckit...nk try gak la .. klu boleh nk terus kan bf alisha sampai besar wlupun ima dah campur susu

♥cikmOt♥ said...

adik dapat susu la...
alhamdulillah...moga hasil akan bertambah lagi...

~ yus ~ said...

pernah makan ni juga, tp ambil sekejap ake...huhu

mamalieyna said...

happy bf...bestnyer susu jd banyak eh..

lovelywa said...

sy pun amik vitamin shaklee jugak tp utk kulit laa..insyallah klau pregnant lagik nk continue set lain plak..

Zimah said...

salam..sorry baru perasan entry ko..aku skrg ni kesihatan kurang memuaskan..blog mmg xjenjuk laa..aper3 just sms or call je..

nak jd ahli ye? bleh bleh..nnti aku call ko eh..tq sbb percaya kat aku..kena mkn berteruskan tau..baru nmpk hasilnya..