Tuesday, March 20, 2012

Buku Tabung Haji 1Malaysia

 perbezaan buku DULU sebelah kiri dan buku BARU disebelah kanan yg ada tertera 1Malaysia

kalo dah ada 1Malaysia ni mean cina/india pun leh simpan kat situ la kot..ehehehe
boleh tu boleh..maybe Islam sahaja la kan...tak gitu???
ke 1Malaysia tu mcmane?????

buku adik darwisy..duit dia telah selamat mama tabungkan di Tabung Haji...

5 comments:

♥cikmOt♥ said...

wah anak ibu...sama la ngan adik iris...tabung haji gak...ibu siap wat potongan gaji tiap bulann tau...

LIPISLADY said...

Sallam ASHA,

Seme nak kena ada 1Malaysia ke..
Harap orang kafir janganlah menabung di Tabung Haji..

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

sume 1 mesia,
abes kekgi kluo nape plok..
huhu..

alya pun sy bukak TH pas die lahir..
haah, wat gak potongan gaji sket,
nk nnti simpan setahun skali je, tgu raya.. heheheh

selamat menabung darwisy!

LYAfrina said...

lya punya buku y lama.. igt nak buka gak acc tabung haji utk asya

.:fyzz:. said...

buku TH pun ada logo 1M..? sampai tera tuh noh

pepun tahniah adik darwisyh pun ada buku TH..nnti muda2 dh leh pi Hji...