Wednesday, March 21, 2012

Tahun ni Menjaga Kebajikan

rasa letih plak jadi biro @ ajk...rasa nak letak jawatan pun ada...dulu yer...semangat tu ada bila diberi tugasan..skrg ni bila anak3 makin membesar dan byk masa diperuntukkan fikirkan hal anak2...jadi mcm penat pulak kepala


tahun ni, diamanahkan jaga KEBAJIKAN jabatan...last year n last 2 years...jaga EKONOMI kelab....ermm tahun ni tugasan dah lain...tapi still pegang duit jugak..cuma tak kutip duit jerk mcm tahun2 sudah..tahun ni BAGI BAGI duit kat org...org sakit, org meninggal, org bersalin/dpt anak, dan lain2 lagi yg bersesuaian....

dan tahun ni kita buat KEBAJIKAN melawat rumah2 anak yatim atau rumah orang-orang tua...so kebajikan la tu kan...ke kebajikan tahun ni nak melawat 'kedai-kedai di langkawi'...zakat tahunan katanya....ehehehhehehehee

6 comments:

♥cikmOt♥ said...

tu pun dah kira kebajikan yang ko buat...

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

hahah.. kite jd s/u kelab sukan & rekreasi..
adess.. malas betoii puan s/u nk handle!

ayang said...

kalau dah melawat kt langkawi.. jgn lupa kebajikan utk kekawan jugak tau

.:fyzz:. said...

emm kalau hg rasa tak termampu ..serah la jawtn kt orng len plak..aku penah dilantik as SU kelab jabatan..tp aku tarik diri sbb aku tau aku mmg tak sempt..
pepun bagus gak kebajikan ke 'kedai2 kt langkawi tuh..hehe

mamalieyna said...

kerja private sector susah nak ada jwtn2 seumpama ni..huu~

gina marna said...

yeayy...kite g lawatan yek3...:))