Sunday, April 1, 2012

apakah tandanya kalo pose begini????



2 hari budak tecit ni demam...sampai aku lemah2 badan..pucat2 arini...sbb duk melayan si tecit ni...dua hari nak berpegang, berpeluk, berdukung aje...harap2 dia tak muntah masa tido arini...aritu dia batuk2....muntah masa tido, sib baik aku cepat2 tgk...dan angkat...sian dia...harap2 pengasuh tak 'tertido' la yerk...

tau tak apa tandanya aksi seperti di atas tu....

budak tecit tu nak duduk dah kot...rasanye gitu la kot..kalo budak2 nak pandai duduk...mula2 senget2 mcm tu ar.....

alahai adik cepatnye nak besar...sampai mama hangin dan marah2 kat tecit...sebab cepat sgt nak membesar

badan dia nampak nya tak berapa nak membesar sangat dah..naik pun sikit jer aritu..dah lasak...camne nak mendebabkan dirinya

mama mmg hangin betul bila tgk dia cepat sgt membesar...stress sangat kah dia???? tgk abg n kakak dah berjalan2 ke padang tapi adik tak dpt nak buat....kiranye ni stress positif la ye dik????

alahai dik...dah takde adik kecik kat rumah nanti....kalo 10 bulan ke..ok la jugak...


6 comments:

.:fyzz:. said...

tu la kan zidah.sat ja kan..tup2 dh besaq dh adik..nnti leh dok, pastu jenjalan..pastu lari2..
hmm ..safiiy ammar pun dok demam ..cian gak..dia ada kahak tp tak reti nk buang..alih2 kemarin dia batuk2 kuar gak ...cian dia..mmg nk kita dok rapat ja..tido pun nk berpeluk..
hrp adik cepat baik yer..:)

ieda said...

aaha asha dia belajar nak duduk tuu .. wahhh bagus nie .. teruja lak akak tgk .. geram ;)

LYAfrina said...

alahai... dh bsr sgr dia... aritu tgk kcik lg kn..muka btl2 mcm sarah

Sharinginfoz said...

memang penuh dengan dugaan kan

CheNamNam said...

aloloo tomey sangatt...nak duduk dah la tueee..menyenget semacamm tuhhh...hahaha..

org tua2 ckp diyer demam nak cari akal la tuh ...agak nyer nak duduk lah kott kakkk..

bunga_rose said...

ciannye adik demam.. tapi comel la pose camtu.. hihihi