Tuesday, April 3, 2012

Bila dia mau bergaya...

ermmm bila datang mood dia..nak gi makan pagi pun...leh dress up begini..kalo idak..nak berpakaian seperti lelaki jer....spt abgnya.....susah tau anak dara ni...(peel anak no.2..uhuhuhu)

masa melangkah masuk ke kedai..sampai 2-3 family tgk gelagat anak dara ni...hee mcm²...konon² stylo ar berskup kepala gitu..eheheh padahal tu inner tudung syria jerk...

8 comments:

eima said...

comey anak dara sorg ni ... die kan sorg je pompuan dr 2 adek bradek laki ...huhu tak pe slow2....

ayang said...

stylo hape cam gini..
aku suke jek
ala2 funky..

kekecik pandai makeover diri
bagus bagus..

makin meluap2 nk ada anak gegirl

♥cikmOt♥ said...

sesekali dia nak bergaya...jangan pas ni minta alat mekap kat mama sudah...hehehe

eh kat mama takper...jangan kat ibu...ibu ko ni mekap pun idak nak...hahaha

cheqna said...

hahahahaha
comel pe...=)

.:fyzz:. said...

aunty fyzz like it...stylo mylo aih anak dara en mazri ngan pn jidah nih tau..
ada gaya jdi model cilik...:P

lovelywa said...

alahai sama la anak sy pun kak, yg pompuan tu payah bebenor nk pkai gown..

Zue AnnaLeeya said...

layankan jer peel anak dara yg sorg tu yer... hehehe

ibu MZW @ farah idayu said...

peeewitt...! comey la...pandai betul dia matching ngan sekup n kasut tuh...hehe!