Monday, April 30, 2012

dasat mama ni

dasat mama ni biarkan mereka berbogel jerk mandi di luar rumah..ehehehehe...dah tak sempat2 sangat nak mandi...takyah berbaju la memasing akhirnya...yg kecik tu mengelupur nak join sekali..mana boleh kalah kan dik...nak jugak....suka benar dia dpt merangkak dlm kolam kecik ni....

3 comments:

umilia said...

klu aku duk umah bwh mmg nak blikan kolam kcik tu utk anak2 aku..duk umah atas ni ruang terhad..klu letak dlm bilik air tak syok lak..

.:fyzz:. said...

sakan depa berswiming..

~aSHa~ said...

ehehehee

sharing daripada team

Perancangan Allah ITU INDAH. Hajat Untuk bertandang  Ke Felda Jelai 3 Allah Rezeki Dengan mudahnya. Kak Cik Jadi Ke nak datang sini.....

Labels