Monday, April 30, 2012

dia senyum jerk...kalo abg danish....


last time aku gi kursus kat KL..tinggal la mdm1-3 tu di kampung...jiwa ni bergelora jerk mengingat kan si kecik ni...susu tak yah ckp la...sampai demam2 aku dibuatnya...sbb lambat pump....

teruna aku ni...dikhabarkan dari kampung, nangis jer malam2..merengek2...cari mama....ada papa pun tak jalan nak mama juga...(bau busuk ketiak mama ni la perfume dan ubat tido dia)
ni gambar masa nak amik mereka...senyum jer si adik nampak mama...mula2 terpisat2 jugak dari bangun tido..ingatkan mimpi disiang hari mama muncul..rupanya realiti...terus tersengih2....

kalo abg danish dulu masa kecik², kalo kena tinggal merajuk......kemain merajuk...kita duk tepi dia..dia lari ke hujung sofa...ehehehee puas jugak memujuk, kalo hulur mainan, dia nak lepas tu lari ke hujung sofa lagi, dan sengih2 tgk kita...dia nak kita gi peluk2 dia baru hilang rajuknya..kelakar kalo diingatkan....

macam2 kan peel anak ni.....kakak baby jerk steady jerk kalo kena tinggal...kalo mama balik, dia jerit 'mama, mama' gitu je la...takde la merajuk²....

4 comments:

*Miss Geli^ said...

e eh..idung dia mencatukkk je..kacak!!

pelik..mak tak lawa, anak kacak la..

nur keimanan kot..hahhahahha

♥cikmOt♥ said...

aku sokong komen nora...hahaha...

cepatnya abang darwisy tumbuh gigi...hehehe

.:fyzz:. said...

ekuisme..aku rasa dia turun kt aunty pijot dia nih..hahahahaha
msti hashajibah marah akan kita cikmot dn missgeli
baju tuh abang safiiy ada gak..dpt free gift drypers kan kan..tp lembut je tshirt tuh kan..

~aSHa~ said...

mama tak lawa...tapi papa dia kata mama jelita...ehehehehhee
pijot.. a'ah baju free tu