Monday, April 16, 2012

Hero pertama


lama tak cerita pasal hero pertama ni....(sbb hari2 geram dgn dia...jadi byk tak jadi nak cerita..eheheheh mama ni emo tul)

hero yang ni mmg hero sungguh....

sekarang dah jadi superhero...atau superman...
mama tanya...nak jadi apa dengan superman tu nanti...
'nak jadi pilot la....'
sib baik cita cita itu tidak merumtun hati mama ni

oh yer...jangan tak sangka si hero ni dulu, ada wajah yg sangat la tomey dan manja2...
macam si adik...manja2...(mama suka budak manja dari nakai ni)

macam si adik darwisy tak?
ini betul tau abang danish...muka tak leh tahan...innocence jerk...ehehehe

SAMA TAK????

6 comments:

.:fyzz:. said...

sama la zidah saling tak tumpah adik n abang..sama2 tomey dn hensem..
hehhe abng danish..mmg superhero la ngan baju superman tuh...kira superboy la..:P

♥cikmOt♥ said...

comel abang danish dulu...skang pun comel gak kan mama..tu yang mama asyik geram jek...hehehe

lain la danish ngan darwisy weii

cheqna said...

deki dok ngan adik dia ni???
hehehe

LYAfrina said...

danish ke tu masa kecik?? comelnyer..montel...

mamalieyna said...

nama pun dua beradik kan..comel lote depa masa kecik2 kan...besar bertukar encem plak..hee~

Zura said...

comelnye..senyum..