Tuesday, April 17, 2012

InsyaAllah kalo ada rezeki 2046 berlepas la kami





InsyaAllah kalo dilimpahi rezeki, diperkenankan Nya...kami berlepas pada 2046...itupun kalo benar2 cukup duit taun tu..ehehehehee

Aku registerkan haji tuk kelima2 terus...satu family..senang...

Untuk register haji, duit paling minimum kena ada dlm buku adalah RM1300

rasanye mcm MDM1 jerk dpt gi dulu....ehehehe mama ni, kalo masuk duit tuk simpan, ada jer keperluan kena keluarkan (kereta rosak la dan lain2 lagi)..ehehehe so duit tak capai target nak jejak kaki ke Mekah lagi...harap2 dipermudahkan mencari rezeki lebih...amin....


9 comments:

LYAfrina said...

thn 2046 ke sha???

insyallah.... niat y baik slalu dipermudahkan allah swt.. cam kat ofis lya..ada 1 benefitnya y rsanya jrg company lain buat... pekerja y bkerja ckp 5 thn akn dihantar umrah oleh company.. smuanya ditanggung.
dan ckp 10 thn, dihantar menunaikan haji.. untuk suamisteri ditanggung..

~aSHa~ said...

bestnye lya...untuk org keje dgn minyak2 ni..duit byk..ehehehehe

lya tahun bila leh dpt turn tu...

.:fyzz:. said...

insyallah zidah...moga diperkenan oleh Nya...aku tak rasa 2046 hampa 5 orang..tah2 7-8 orang hehe..anak2 la bertmbh hehehe..

~aSHa~ said...

EHEHHEE....takde butang like plak kat komen hang, kalo idak klik like dah

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

InsyaAllah.. semoga Allah mempermudahkan segalanya..
ai follow.. =)

~aSHa~ said...

Leily --> amin

mamalieyna said...

Amin..Insyaallah..

bertangguh2 eina nak bkk akaun ni, arif n abahnye dah..mamanye n hakeem belum..haih kena cepat2 ni..

ieda said...

fuh 2046 ! ... jauhh lagi tuu
insyaallahhh sama2 kita berdoa ye dikk agar hajat dimakbulkan allah dan dipanjangkan usia muu .. aminnnn

ayang said...

insyallah...sempat lg nk bwa semua..