Wednesday, April 4, 2012

Saya dah takde anak kecik kat rumah



sedih oooo umur tak sampai 7 bulan dah pandai berpaut2...dia sendiri buat tu..
bukan aku angkat dia dan pautkan pada meja..
dia sendiri yang letak tangan kat meja dan bangun..
ini bukan bangga sbb anak sy cepat ye....tapi sy serius sedih...cepat sgt dia ni...
sob sob sob....mama dah takde adik tecit..

11 comments:

Zue AnnaLeeya said...

okla tuh... nanti cpt berjalan....
pastuh blh tlg mama kemas umah plak... hehehe....

mamalieyna said...

hehe...yelah..dh besar dia..haih~ hehe~

.:fyzz:. said...

mama zidah..aku rasa hero hg nih cepat jalan nih..:)cpt noh di 'merangaih'

♥cikmOt♥ said...

giler cepat perkembangan dia...aku ni pun nengok iris dok pusing sana sini explore sana sini pun rasa sedih weii

LYAfrina said...

huhu..xpe,, nnti dpt mdm 4 lak sha... hehe.. kira cpt la kan.. dh pndai berdiri tu..sha gna walker x?

~aSHa~ said...

xguna walker

ieda said...

looor ingatkan ape tadi
hurmmmm lepas nie dptkan adik tecik2 lakk ekekke ;)

bunga_rose said...

haah cepat tu...

takpe kak, next year kuarkan 'produk baru' lagi hahahhaha..

~aSHa~ said...

eheheh takmo...nak dia je jadik adik bongsu

Cik Cura said...

Next sorang lagi lah kak. Ada brani? Haha

GreenJade said...

oh cpt btol pndai balancing badan..tak lama boleh bertatih pulak..

mmg rindu saat2 dia tgolek lentang2 n merangkak kan sis..