Wednesday, April 18, 2012

WW : camner nak tinggal ni

kasih anak ditinggalkan ker?



--------------------------
fakta ringkas : nak gi kursus next week...alahai..hati bagai di hiris2 jerk bila mengenangkan anak..anak tido bawah tiak lagi...

13 comments:

♥cikmOt♥ said...

aler, pe salahnya bawa dia weii

gina marna said...

bawak laaa...olo tomei2

ayang said...

bawak jek..
ehh dia tido cubit pipi dia sndiri yek?? hehehe

eMMe said...

Asha thx..
hurm..asha dpt gi kursus berbayar ekk... Me tak pi, coz takde yg pelawa me, heeee...last pi yg jumpe Asha tu je la... syok la Sha dpt pi kursus bayar lagik, untung2...

.:fyzz:. said...

zidah..bawak ja la..masa safiiy ammar 6 bulan ritu..aku dpt kursus..wajib lak tuh kan..then, aku bwk ja..b4 tuh aku survey nursery terdekt yg leh hntar baby..tak sanggup aku.dh la time tuh dia fully bf...

~aSHa~ said...

cikMot--> aku tgh memikirkan implikasi2 kalo membawa mereka2....

~aSHa~ said...

gina marna --> eheheh u tau kan ai dah terbuat bilik sorang then ai tarik balik...takut...

~aSHa~ said...

eMMe--> sha ni pun 3 taun sekali jer p...eheheh tahniah ek dah ada bb

~aSHa~ said...

fyzz --> aku dah ready aritu nak bilik seorang..eheheh tapi aku kena fikir implikasi2 nyer...byk kena fikir ni...

~aSHa~ said...

ayang --> eheheh sblm kita cubit pipi dia baik dia cubit dulu...ehhehe takde ar..dia nak tutup muka dari flash...silau

~ yus ~ said...

kalau boleh di bawa bersama, baik bawa je asha, lagi tak lena tidur malam, susah pula. Takut kedua2nya tak lena tidur malam nanti...

Fieza79 said...

kalo fieza bwk jekk...mana leh tinggal rindu woo..uwaa..sape nk gntikan nenen die malam2...huu

~aSHa~ said...

sob sob sob...alkisah tersebut la kisah................