Wednesday, May 2, 2012

Dermagic Beauty Moisturiser Simplysiti

reward tuk diri sendiri...
(Dermagic Beauty Moisturiser dan Make-up Remover)



aritu pakai yang Clear Solution Scar Eraser, rasa mcm takde apa² pun...(eheheh sbb yg ni jenis tuk budak2 remaja...org tua pakai jadi tak sesuai la kot)


then ai tuko ke Dermagic Beauty Moisturiser Simplysiti...kata promoter ni..lepas org cuba sekali, mereka cuba lagi dan lagi...(ye la tu dik..pandai la kamu nak menjual kan)

takpe takpe akak cuba ni dik tau...kalo jelita thumbs up..kalo tak..uhuhuhu tak tau la jenis apa lagi yg sesuai untuk hilangkan parut2 jerawat (lobang2) di muka ni...

Dermagic Beauty Moisturiser

Comes with special formulation that contains Plant Endorphin which gives exhilarating effect and promotes stress-free skin from within to achieve Balanced Beauty. Stress-free skin is well hydrated, supple and soft. Its complexion looks fresh, radiant and relaxed.
With combination of Korean Plant Stem Cells Technology and Advanced Hydra-Collagen, this anti-aging & skin lightening cream not only can delay pre-mature aging but also gives you the flawless & youthful complexion. Start to see dramatic skin improvements in just 2 weeks!

ni akak kopi pes dari www.simplysiti.com.my

5 comments:

ieda said...

kalau bagus x salah teruskan kan dik ;)

MRS. K said...

like *facebook

umilia said...

aku pun nak kecikkan pori2 kat muke ni..tp aku plak pesen mls nak tepek2 kat muke ni..hahahaha..pdn muke aku..

ratna said...

Nnt update kay dia punya hasil.

~aSHa~ said...

ehehe ok...