Wednesday, May 2, 2012

Hobi

 aku suka mengumpul sabun2 dari hotel2....percaya atau tidak...semua hotel2 yg aku pg ni..free sahaja...takde yang berbayar sendiri..eheheheh
ikut husband p bg ceramah..kalo aku tak ikut..dia yg bawak balik kan

 dah tak muat bakul...
so last time operasi memindahkan dari bakul lama ke bakul baru yg besar
 proses mengemas...

yg ni paling aku suka..comey bekasnye...
lupa dari hotel mana

12 comments:

♥cikmOt♥ said...

aku pun bnyak weii...hehehe

~aSHa~ said...

aku pun byk yg rosak

nizamsani said...

rajinnya.

.:fyzz:. said...

jidah..kira hang amik kt hotel pastu balik2 tak guna la ya..ish2 bagus2..kalau aku msti guna..hehe

Fieza79 said...

hobi yg cumel!
fieza takdak la pulak hobi kumpul2 gini...asal nmpk semak mata kira nk lontar je dlm tong sampah...hahaa

eima said...

aku pun byk kak tp byk yg dah buang ... tak suka simpan2..semak .. hehehe
sbb aku ni pelik ckit orgnye jenis tak dak hobi .... pesal la aku ni kak

~aSHa~ said...

nizamsani --> ada lagi hobi yg lain bakal menyusul

~aSHa~ said...

fyzz --> tak guna...siap beli yg lain kalo terlupa bawak bath shower...

~aSHa~ said...

fieza79 --> kalo bekas comey..syg nak lontar..ehehe

~aSHa~ said...

eima--> maybe ko minat kumpul yg lain kot dik..ehehehe hobi lain2..

Ena said...

ena memg tak kumpul.. kumpul pun kejap jekk.. pastu.. tgk dah banyak.. buang je.. walaupun sayang jga sebenarnya.. tp rasa mcm ishhh..semak pulak mata nengok.. mungkin sbb tak de bekas comel gitu.. huhu

bunga_rose said...

dulu suka simpan sebab selalu ikot bos outstation, sekarang nan ado dah.. so sumer buang hiihihi