Wednesday, May 2, 2012

Teman ronggeng

jalan² bersama anak dara...(anak² teruna papa jaga)
ai potong rambut dia pun mau
kalo ai cuci rambut dia pun mau cuci.

tapi kali ni tak cuci rambut..sbb nunggu pun dah lama...
jadi potong jer la...panjang dan lebat sangat
anak dara ni mula2 takmo...sayang jugak nak potong rambut dia
lepas tu...dia kata rambut dia kusut...so potong jer la..
harap raya nanti dah panjang balik

mr. hUBby tanya...la kata nak rebonding..
bila pula aku kata nak rebonding..kalo rebonding..mau sehari...
ye la jalan2 cari makan lagi, cari barang2 lagi...nak tunggu turn di kedai gunting ni pun satu hal
so senang cite..kalo nak terapi lebih..kena gi weekday dan amik cuti...

8 comments:

♥cikmOt♥ said...

eh wat per rebonding...rambut asal cantik per...

bunga_rose said...

bestnyeeee ada anak dara... wat teman kan.. ermnn kena usaha tuk gegurl nanti2 nih ihhii

mamalieyna said...

best kan ada anak dara...haih bila nk no.3 ni..hrp2 dpt girl plak..ngeh2x.. =P

~aSHa~ said...

cikmot --> rebonding kan bagi nak cantik lagi

~aSHa~ said...

bunga_rose dan mamalieyna --> chaiyok chaiyok...tuk ketiga

.:fyzz:. said...

acewah..best2 ada anak dara leh temankan kita ...oo dia pun nk cuci gak rambut..pandai2 la anak mama nih..dia suka tiru mama dia dh..besaq dh aih..

~aSHa~ said...

fyzz --> besar dah...sob sob maknanya kita dah tua..ehehee

~aSHa~ said...

fyzz --> besar dah...sob sob maknanya kita dah tua..ehehee