Thursday, June 14, 2012

Aiskrim buatan sendiri dari bekas SSF

gembira hati...bila anak2 suka makan aiskrim buatan mama dia sendiri..kalo tak asyik beli jerk...

bekas ni aku beli di SSF di Kuantan, Pahang....harganya jangan la terkezut...just RM4 sahaja norkkkkk......

murah kan.....owh masa p SSF di Kuantan...tgk byk perubahan dah....ermmm mmg lama tak pg situ...maklumlah...barang2 highclass sgt...mak tak mampu....mampu yg biasa2 mcm romantika jerk...oloolololo...

owh ye perubahan yg ketara di SSF Kuantan sekarang ni adalah suasananya mcm kat IKEA plak......erkkkkk betul ni...mak jemah tak tipu......tapi bunga2 still class..

10 comments:

♥cikmOt♥ said...

cehhh aku ingatkan ada cara2 dan rupa aiskrim tu...aneh tul

cik dah faridah said...

mana eskremnyer...

Zue AnnaLeeya said...

tulah sha... tnjukla cara cmner nak wat eskrem tu...

akak yg duk ktn ni pon rasanya baru 2x msuk ssf tu...
tak mampu eh nak beli brg kt situ.. huhu

Puteri Satu said...

dah lama akak teringin nak beli bekas nih... :)

~aSHa~ said...

nanti mak jemah tjk yerkkkk....ptg ni mak jemah kuarkan dari peti yg dah keras

bunga_rose said...

kak, cara & gambar eskrem mana?? nak buat gak klu mudah je hihihih

eMMe said...

senang la kalo de acuan aiskrim camni... hehehee...

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

kat area mydin tu ke?
mmg takpernah masuk SSF..

L said...

mana janji eskrim mung.. huhu

Ardini Humaira said...

pekata akak kasi dni eskrim tu heeeeeeeeeeee