Tuesday, July 17, 2012

di Kemaman takde lagi duit baru






tadi pg bank...mereka kata takde lagi sampai sini...uhuhuhu jauh bebenor pantai timur ni yerk.....
nampaknye bulan puasa nanti la kot baru leh dpt merasa pegang duit baru...alalalala
aku suka benda BARU...ehehehe

11 comments:

cik dah faridah said...

tadi pegi bank tukar 300 utk petty cash.dorg kasi duit 10 baru.blk opis semua pakat nak tukar..tp sy bg syarat sape nak tukar duit baru kena tukar dgn nilai 10 jgk..hahah jahat...

~aSHa~ said...

k.tganu dah ada yerk....alahai..

Fieza79 said...

lawa noo duit baru..blh motivasi diri ni spya syg kan duit baru hahaa..asyik mengabih kan berahh je ni..

~aSHa~ said...

betul2..sha pun kalo duit baru sayang nak guna...sanggup tak beli..ehehhee

♥cikmOt♥ said...

aku dah selamat simpan dah sekeping...aku suka aku suka...hehehe

erkk, cam kenal jek gambar ni...
ko lagi awal update dari aku ek...sobs...

nur anis said...

saya pun belum dapat pegang lagi duit baru....

umilia said...

aku pun ntah bile nak tukar wit baru..huhuhu..

ieda said...

oh x der layie ye
disini akk jumpe syilling aje
rm x jumpe layie
harap2 raya nie jumpe ler kan ;)

aimaniman said...

akak pon belum pegang lagi... teringin tapi x sempat nak ke bank la,..

ayang said...

bestnye duit baru..
sat g nk g tukar la..
leh tukar terus utk duit raya...

@juera said...

smlm de jumpe duit baru RM5 kt pasar malam..pnjual tu ingt RM5 tu RM50 so dia bg duit pulang yg byk kt sorg customer tu..nsib baek la customer tu jnis yg jujur dia bg thu kt pnjual tu sy bg RM5 je td..duit baru tu..hihi..bley bt org confius jgk ea..bhya gak..hehe