Monday, July 23, 2012

ermm menu apa ek nak masak ptg ni...

 ermmmm jap adik fikir....adik nak makan apa....



adik dah ada idea...sabar jangan rebut...tunggu adik baca abis...


-----------------------------------------------
Selamat berbuka dan selamat berterawih

apa menu korang ptg ni????

12 comments:

♥cikmOt♥ said...

aku ingat nak masak ikan tongkol singgang...ayam masak sos tiram...sambal tempoyak...cukuplah kut..makan 2 orang je kut...

abang wishh...bila nak ketemu ngan ibu ni...meh sini meh, salam berkaut ngan ibu meh...

~aSHa~ said...

ermmmm ibu...mama not feeling well

cheqna said...

nok makan nape dok au ni...mok tuer ada sebelah..serang umah dia jela...hahahaha hantu punya menantu =)

MRS. K said...

makan kat kedai.. huhuhu

~aSHa~ said...

cheqna --> wah kalo gitu serang je la..ehehehee leh makan beramai2...lagi syok

~aSHa~ said...

Mrs.K --> wah best bunyi nye tu

LYAfrina said...

eyhh..dh besar dia.. dh lain muka drp kecik aritu.. tp kulit maintain gebu,..

lya msk nasi lemak j arini..

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

menu tunjuk2 kot.. hahahah
rase nk wat sambal bilis petai, sdp gok tu mkn ngan nasi panas²..
tempoyak sket, perghhh..
dapdoh ase.. =)

ieda said...

eekkeke comell aje tuu

akk buat spaghetti je asha .. macam biasa menu simple ;)

selamat hari raya dan maaf lahir batin dari akk juga , mana tahu tersilap kata kan ;)

suplemen kejantanan pria said...

hmmm ^_^

ujee said...

nak pintar da tau makanan,,,,

.:fyzz:. said...

Besaq dh adikkk

10 Amalan Berpantang Yang Patut Buat Tetapi Semakin Di Abaikan. Mama Wajib Baca Ya! 12

Sebaik sahaja anda selepas bersalin, anda akan melalui fasa pemulihan diri selepas melahirkan bayi. Tempoh ini amat penting untuk mengekalk...

Labels