Monday, July 2, 2012

Siapa kata budak lasak tak boleh diharap.....




tgk la si abg la yg boleh diharap compare si kakak...ehehehehe

se lembut2 kakaknya ada keras hati nye
se ganas2 abgnya..ada lembut hatinya....



10 comments:

~ yus ~ said...

sama macam anak akak alia dan abid. Abid keras, lincah tapi mudah sayu hati. Tapi Alia nampak lembut, cengeng, tapi lebih keras hatinya...

cheqna said...

anak sulung mmg gitu..sungguh oyak ni =)

eMMe said...

yea la... untung si adik ade abg yg boleh harap... si kakak tu kasi chance kat abg main dgn adik dulu, hehehee~

bunga_rose said...

comel je dok bergantung pada abang dia tu ha..

ayang said...

hehehe.. gitu la walau lasak tapi rajin.. sejut ati yep??

cik dah faridah said...

anak laki sy manja kedene...asik2 nangis...heheh..anak ppuan lebih kental...

ada sangkut paut x masa preknen erk...

♥cikmOt♥ said...

adik tu bila nak trim rambut dia...hehehe

Ena said...

dalam keras ada lembutnya.. dalam lembut ada kerasnya.. elok la mcm tu.. kalo keras saje.. tak jadi apa.. kalau lembut saje pun tak blh jugak.. so, kena balnce.. heheh..

lovelywa said...

alalala..pandai pulak si baby main dlm ruang yg abang dia buat tuh..skit pun dia tak kuar ye..hehe..biase anak laki memang camtu, wpun dia laki tp dia penyayang..

eima said...

betui tu kak... fahim pun jenis pandai melayan adek ... rindu dgr sore adek plak ptg2 ni ....ye la si abg kan ade ngan org kat opis ni