Monday, July 16, 2012

Teruja ambil gambo sendiri


ehehehehe pelik dia pesal dia ada di dalam hset mama...ehehe pesal pesal..sy disitu..mama pun ada...
dia sedang memikirkannya...

agaknye apa yang difikirkan oleh si cilik ini...

5 comments:

bunga_rose said...

hahahaha.. budak2 mmg macam tu kan.. kalu eqal siap bulat mata tengok video or gambar..

~aSHa~ said...

bunga_rose --> ehehe tu la dia heran dia ada di dalam hset

♥cikmOt♥ said...

aku rasa mama dia kut yang teruja amik gambar tu...lalala

~aSHa~ said...

cikmot --> tak pernah tgk tepon canggih kan..tu yg mama terkujat kot...hahaha

nur anis said...

hihi....nampak macam cermin kot..

sharing daripada team

Perancangan Allah ITU INDAH. Hajat Untuk bertandang  Ke Felda Jelai 3 Allah Rezeki Dengan mudahnya. Kak Cik Jadi Ke nak datang sini.....

Labels