Monday, September 24, 2012

Bank Islam pilihan terkini

Oleh kerana bank islam ada promosi cabutan bertuah utk junior yg menyimpan...jadi mama mdm ni try ler juga...kot ada nasib...duit raya tahun ni selamat disimpan di Bank Islam... Jenis mudharabah... So ada peluang 94 penyertaan... 1 penyertaan.. RM10... Adiah2 nya kata kerani bank tu maybe ipad or gajet seumpamanya....


6 comments:

*azni* said...

sy tak bukak lg akaun utk anak2..huhu..salam kenal dr sy kak..

Kniedaz said...

Salam Asha,
Lama tak buka blog..anak Asha mesti dah besar dah kan...
Ida buka akaun Amanah Saham Didik untuk empat beradik tu...hehe...

umilia said...

aku bukak akaun TH je utk ank3 aku..sng sbb takde kad atm..so takdela kuarkan duit ank3 walaupun sesak..hehehehe..

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

duit raya alya lom simpan lg ni..
heheh, asek kena 'kerik' aje.. ;-p
msh menabung bank TH, via bank islam pun blh skrg ni kan...

~aSHa~ said...

tabung haji doh ada..saje buka buku baru..sbb ada promosi cabutan bertuah..ehehehe

~ yus ~ said...

takde akaun untuk anak2 di bank islam, cuma ada di TH dan Maybank aje....huhu