Thursday, October 4, 2012

anak dah ramai...

anak dah ramai gini la..
nak bergambar pun bukannya mudah dah..

 macam2 aksi dan ragam mereka ni
 xde nye nak statik....
 sib baik adik pandai memuji mama..jadi hilang la skit stress mama dgn kerenah anak3..
'cantiknya mama saya ni' kata si adik...


ini dikira ok la....ada yang lain terkankang2...ahahahaha

selamat hari raya...

-----------------------
wah lambat betul ucapan dari mdm7781....

17 comments:

Kniedaz said...

Selamat hari raya asha...xpe...ucap untuk raya haji sekali...kalau saya nak bergambar family lagi seksa...sebab si twins tu xmo dok diam juga heehe

Norain Ujang said...

ni wish untuk raya puasa ke raya haji... hehehe... selamat hari raya asha

mamalieyna said...

waaa ucapan tuk raya haji ke ni..hehe~

selamat hari raya..^_^

ok la tu..ada gak kenangan raya~

nizamsani said...

meriah.

~aSHa~ said...

Kniedaz --> lama tak jenguk twins kamu....dulu kecik lagi....

~aSHa~ said...

Norain Ujang --> ehehehe a'ah awal sgt kan ucapan ni (actly terlewat tuk ucapan raya aidilfitri...eheheheh)

~aSHa~ said...

mamalieyna --> eheheh selamat hari raya juga....lewat sungguh dehh

~aSHa~ said...

nizamsani --> meriah la dgn anak2 ramai..ahahaha

♥cikmOt♥ said...

raya haji ke???

cheqna said...

selamat hari raya aji kak =)

Kella said...

selamat hari raya.. ceria sungguh gambar2 ni.. suka tengok! =)

umilia said...

samela kite kan..ssh nak amik gmbr yg btul2 cantik..hehehehe..

~ yus ~ said...

hihi, baru up gambar raya ya asha.

kena tambah seorang lg tu, bg sama mcm akak...hehe

~aSHa~ said...

Ehehe

.:fyzz:. said...

Sweet je

Cik Cura said...


Si kakak pandai buat muka nakal :-)

LYAfrina said...

nmpk ceria je family sha.. suka tgk...

suka tgk pic mdm 3 kiss asha tu..kiut sgt