Thursday, January 17, 2013

Apa yang Penting Kerjasama......

selamat pagi semua (nada upin dan ipin)....

Assalamualaikum...

arini kami dalam proses 'penambahbaikan' atau lebih tempat 'menguruskan' semula 5S yang ramai tidak mengamalkan secara harian......ini untuk mendapatkan persijilan kali ke-2.....

cuba tgk hasilnya yang lepas....kan comeyyyy...sedap mata memandang...mudah diambil
heran aku org yg tak suka 5s ni....

kemas teratur...mudah diambil..selamat (dari digigit tikus kalo ada tikus).bukan kah itu tujuan utamanya.......

mudah kan nak ambil (mudah juga pencuri nak curi ahahahaha)...tapi inilah hakikatnya 5S...memudahkan...dan mengurangkan masa 'proses' pengambilan 


SALAM CERIA SEMUA WARGA JABATAN YANG SEDANG MENGEMAS2 SEMULA TEMPAT ANDA..... ehehehe



salam dari meja
Juruaudit Dalaman 5S
(semua juruaudit mana pernah disukai org...ahahaha audit iso ke audit apa2 la..semua akan tension kan kan kan bila kata audit nak mari..kui kui kui.....)

8 comments:

Ibu Amirul said...

hahaha... betul betul betul (baca dalam nada upin ipin gak).... mana ada orang suka kena audit kan... cian kami2 yang juruaudit ni kan...

Cik Cammy Lia said...

wah kemasnye..tmpt akak ke tu?? bagusnya..kat opis sy ni pn ngh buat 5S gk..xlarat nak kemas hihi

Cik Cammy Lia said...

pasal peplum tu nt sy gtau akak eh sbb sy dh lupe nama fb org tu hahaha...sy dh tanya kwn sy, nt dh ad sy gtau ye :-)

eima said...

tgh stress pasal 5s ni ....

Hajar Hashim said...

sana sini semua nak 5S..

~aSHa~ said...

ini bukan tempat sy....ehehe ini hasil sy amik dari audit....sy bukan kewangan dan sy bukan di unit penginapan ada cadar2 dan selimut2 tu semua...bukan2...

LYAfrina said...

a ah..lg kemas.. cantik tu susun.. ikut warna. jd senang nk ambik.

mamalieyna said...

hehe... mmg sesuatu yg mengikut prosedur ni tujuannya adalah untuk lebih mudah.. tp sllu kita ni fikir sebaliknya..menyusahkan.. sbb tak amalkan hari2, time nak audit, baru nak kalut..hehe~