Wednesday, January 16, 2013

sekarang bermusim 80an....

Photo: Chinese new year special 16 january -31 january 2013
 dapatkan baju peplum saloma pada harga terendah 
rm 140.00 include postage :) 
jangan lepaskan peluang ini :)

sekarang ni ramai berpeplum...muatkah aku yerk? ehehehhehehehe

kiri kanan depan belakang semua nak mengayakan nye...

kembali ke zaman mak mak kita dolu2 yg pinggang ramping2.....

fuhhhh fuhhh...ehehehehe boleh kah aku ye?

kita tgu esok..........



10 comments:

♥cikmOt♥ said...

aku pun nak cari gak ...

tak sabar nak dating kat kwc...
nak cari blaus, nak cari blaus...

~aSHa~ said...

cikmot nak ikut nak ikut

lovelywa said...

Wahh..kak asha pun nak berpeplum jugak..wajib try ye dak?? hehe

Cik Cammy Lia said...

ad yg sy jpe smlm kat fb, lg cntk2 dan murah ckit drp yg ni.....

Kniedaz said...

betulkan...dah undur masa ke zaman dulu pulak..tak pernah beli pun tapi teringin nak pakai...tapi macam tak berapa sesuwei pulak hehe

mamalieyna said...

Ha a..per3ka fesyen dh buntu kot...tp fesyen lama pun lawa pulak tgk..tp eden ni idok le berani try, takmuat...ngeee...

~aSHa~ said...

eheheh itu la...hati tu mmg nok try...tadi byk sgt 'part' perlu di perbaiki ni...dok tau ar...

Cik Cammy Lia said...

sis....buke fb ni ye

https://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/pages/MsBeriPinks-Closet/494147020608935

byk koleksi peplum cntk2

LYAfrina said...

lya xdop pon lg koleksi peplum ni.. mcm berkenan.. tp x yakin bila beli pakai x dop..

LYAfrina said...

lya xdop pon lg koleksi peplum ni.. mcm berkenan.. tp x yakin bila beli pakai x dop..