Wednesday, February 20, 2013

Kini bermula disini....


setelah setahun lebih menggunakan perkhidmatan 'pembantu rumah' @ pengasuh tempatan..

akhirnya ini lah pilihan terakhir....

anak2 pun suka ada kawan2....

masa tinggalkan dia...siap joget2 lagi....

alhamdulillah masa tinggalkan semalam..takde dia meragam2...risau juga...
biasa dia sorang kan....tiba berorang orang kat situ....

jadi org tak tumpu kan dia sorang...
tapi ok je tu....

si kakak baby pun tinggal kat situ (Transit)...cikgu yang ambil kan..jadi tak perlu la aku keluar jam 11.30 p tadika ambil dan hantar memana....

dan yang penting lagi...balik umah kemas umah sendiri dah..takde org nak bantu kemas dah..

6 comments:

♥cikmOt♥ said...

ok lah tu...moga anak anak ibu semua happy...
jangan susahkan mama ye...

kakak baby jangan lupa nengokkan adik sama....

~aSHa~ said...

kakak baby dah target nak main buai ptg ni

~~*Lady Salwa*~~ said...

Budak2 kalau hantar taska dari awal memang bagus, dia dapat biasakan diri dengan orang ramai... tapi tu la, ada pro & kontra jugak... hehe

**bertambah sikit la ye tugasan kat rumah pas ni...

Kniedaz said...

yang penting anak2 terjaga elok semasa kita bekerja...doa yg baik2 saja ^_^

Zura Zue said...

okeylah tue...

eima said...

kes amah ni risau plak pas tgk dilambung2 baby tu...hmmmmmmm