Thursday, April 25, 2013

Hai la Anak Dara.....

salam macik macik....
arini kakak baby nak perkenalkan 'anak' baby.....

'anak' baby ni kerap kencing...kalah si adik saya..
saya tukar pampesnya hampir 10 kali....sehari...sy gulung2 dan sy simpan pampes yang 'anak' ni guna dlm plastik (sib baik ko tak buang dlm bakul sampah nak wei)

mama pun hangin la...sebab habis pampes adik saya, saya gunakan
tapi dalam mama bebel mama kata....sib baik lampin pakai buang (diapex) tu leh guna semula...gam nye boleh buka tutup byk kali....mcm mamypoko atau huggies tu.....kalo terkena bedak pun takde masalah.....

mama dah warning...boleh satu je sy guna pampes adik...kalo ambil lagi..mama jentik tangan saya....

ini baju sebelum tido ye

ini baju nak masuk tido....(alalalalallla abis baju lama2 dia dipunggahnya)....


kadang2 'anak' baby pakai tudung......
uhuhuhu 

last...aksi dia mendodoikan si 'anak'


-----------------------------
ada se lagi patung si kiki yang di'anak-anak' kan...
gini ek anak perempuan?????

10 comments:

Nad MamaZN said...

Kakak baby, nnt pakaikan cd ek, amik byk mana pun mama xjentik hihihi
Adakah ini petanda yg dia mahukan adik lg?
Tett! =)

♥cikmOt♥ said...

anak perempuan ko jek kut...anak aku takde plak cm gini...hahaha...

~aSHa~ said...

Nad...ehehehehe adik gegirl tu mama pun mahu tapi tgu 35 la...kira last..ehehehe skrg ni byk komitment tugasan...kalo preggy je sure lembik...ahahahaa

ok lepas ni pakai cd...confirm...cd adik tak guna2...jarnag guna

~aSHa~ said...

cikmot ...ye ke cik mot....owh lupa..anak2 patung ko dilarang usik ye?

eima said...

tak nampak lagi alisha ai cam ne k.sha ... tp skrg die minat gadget je ... asek buka lock ngan tekan lgu twinkle little star ...joget je kejanye

MDM2 dah jd kakak besar ... MDM4 mesti die yg jg nanti kan

~aSHa~ said...

ehehehee....kena sabo dulu nak mdm4 ni..

♥cikmOt♥ said...

sila tunggu aku weii...berjemaah MDM4 dan HNI4...hehehe

~aSHa~ said...

ehehehe baik...35?

umilia said...

eh..tahun dpnla wat yg no 4..aku nak proceed awal thn dpn..hahahaha..dah tua nnti tak larat wei..skang ni je da cpt pnt..

mama ila said...

hehehe..siap pakaikan baju kat bear..comel...