Thursday, May 2, 2013

First Time

Alhamdulillah
tahun ni saya boleh mengundi...
tahun 2008 saya tak dpt nak mengundi sbb sy sedang berpantang..kalo berpantang kat kampung senang...
tapi masa tu berpantang kat kampung mentua...dan husband pula bertugas masa pilihanraya


this year..dapat juga mengundi
tapi tak dpt lagi merasa beratur2 panjang untuk mengundi..
sebab tahun ni UNDI POS

sebabnya...tahun ni saya bertugas sebagai
KETUA TEMPAT MENGUNDI...(pengundian awal - polis/tentera)

selepas habis pilihan raya sy share secara am sahaja pengalaman2 masa bertugas....secara detail yang sulit2 tak leh dishare kan... general sahaja....
seronok juga merasa pengalaman baru ni....

jadi pada 5hb Mei ni nanti anda semua jangan lupa tunaikan tanggungjawab anda...
Selamat Mengundi...

Semoga Persaingan senget kali ni dapat memperbaiki kelemahan di semua pihak...
setiap apa2 'rumah' ada kelemahan dan kelebihan... positif dan negatif...
berpasangan dah tu kan....



10 comments:

Ibu Amirul said...

ni kali ketiga mengundi...
selamat mengundi...

~aSHa~ said...

ooo ye ke..selamat mengundi

Nad MamaZN said...

Nnt citer ek.. Nak jugak dr pengalaman akak ;)

Nad MamaZN said...

*dgr

eima said...

byk elaun dorg bg kak ??

~aSHa~ said...

nti akak bgtau ye

Anonymous said...

Aw, this was a really good post. Taking the time
and actual effort to make a good article… but what can I say…
I hesitate a lot and don't manage to get nearly anything done.

Also visit my web site; pozycjonowanie

ieda immi said...

alhamdulillah
akk pula kali ke 2 ..

siap jadi agent tmpt mengundi layie ekeke ;)

LYAfrina said...

waaaaa... asha jd ketua ye??

kes y berlaku kat kemaman ni betul ke sha?? mcm2 khabar angin la.. blackout la.... MB pon x dilantik lg kan..

Zura Zue said...

1st time mengundi...seronok jugak mengundi nie..