Tuesday, May 28, 2013

Permintaan si Anak Dara

 alkisah malam tadi datangnya rajin @ terpaksa sebab dah terjanji dengan si anak dara
selagi tak tunaikan permintaan nya selagi tu berzikir kat telinga nak buat kek nak buat kek
mama kata nak buat.......mama kata nak buat

dia akan ulang2 la ayat tu hingga kita pun ikutlah permintaan dia tu
(aclty janji dgn dia buat kek sbb tanak bagi dia ikut si abg tidur di rumah jiran)


inilah hasil...ku buat dlm bentuk cupcake


gunakan resepi ini sahaja..
Instant Cake by Nona cuma tambah 4 biji telur sahaja

berkurun beli ni dari grup UK...baru ni la nak guna

khas tuk cupcake sahaja...10-12 minit sahaja masaknye...
mudah kan?

Kek di atas tu boleh diletakkan dalam acuan kek biasa juga yer....masuk dalam oven seperti biasa sahaja.... 

16 comments:

Kniedaz said...

Wah...buat kek ye...hehe

Nad MamaZN said...

lepas ni mesti idah takde dah zikiran si anak dara tu
sbb dah dpt apa yg diidamkan =p

Ena said...

Hehe.. sama la kita. Cuma beza kek aje.. kakak suka kek coklat.

Anonymous said...

Assists you to draw your midterm additionally short term objectives.
The class session starts off with orientation without canine on Monday,
This summer 19.

Feel free to surf to my blog tanie wczasy nad morzem

umilia said...

seronok kan kalau anak2 nak mkn ape kite msk..lg2 kalau dorg sndri mintak..rase mcm kite la org yg plg terer msk..hehehe..

wahida said...

walau cuma instant, aku tgk sedapnya la hai....mcm nak makan kek jugak la balik ni...

Anonymous said...

Today, there are rather a lot of designs that be used
your t-shirts. What could become more fun and definitely serve as a stimulating conversation piece?


Here is my site - zespół muzyczny Poznań

Anonymous said...

The tanks used are water tight receptacles used to hold sewer spend
very easily. Thankfully, most automobile are simple and as well affordable.


my web-site ... tanie wczasy

Anonymous said...

Get input, then make typically the goal simple and yet specific.
Build a plan ahead associated with your regarding how blog site will address for example potential company matters.


Also visit my web blog: zespół muzyczny Poznań

CheNamNam said...

boleh tahan gebu keknya tuee...sedap tue..perisa pandan ehh...hermmm sy penggemar kek coklat..kalau coklat mesti layannn punya...:)

Anonymous said...

10 Bone-headed Errors Plasma Television Shoppers Have to Avoid!


Check out my web-site; strangulation

Anonymous said...

For a few Fun And perhaps Work Here is another Tablet

Review my homepage ... Panasonic PT-AE8000

Anonymous said...

Sony Bdp-s570 3 dimensional Blu-ray Blank disc Player
- Top ten Questions : Read Earliest

Feel free to visit my web page: video to mp3 online converter

Anonymous said...

A few Latest Instructions About Hdmi

Have a look at my web blog ... top 10 projectors

Anonymous said...

Kef Audio speakers: Kef Kht3005 Examine

Take a look at my site :: video to mp3 converter download

.:fyzz:. said...

cayalah zidah..msti sodap