Monday, May 20, 2013

Ramai dah tau ke? Kisah Izan dan bayinya di vietnam?


melihat gambar di atas sudah cukup buat kita sebagai ibu bergenang air mata

hati seorang ibu..ke mana2 pasti ingin dibawa si anak....
ke hulu ke hilir tetap di kendong diheret si anak
itu lah ibu...

bacaan lanjut boleh la layari di www.mazidulakmal.com

atau cerita asalnya bermula di sini.


http://www.mazidulakmal.com/2013/05/ibu-dan-bayi-sengsara-di-vietnam-air.html

-------------------------------------------------------------------
baru je menggunakan perkhidmatan air asia kali kedua...ermmmmm
ntah la..nasib orang kot...
time mudah...mudah jer perjalanan....tapi dlm keadaan di atas harus juga kena ada sifat keperimanusiaan

pestime menggunakan air asia di lcct...dulu di KLIA lagi....ramai umat kat situ....uhuhuhu
dah lama juga tak menggunakan perkhidmatan MAS....nampak sgt lama mak jemah tak berjalan2...sejak beranak 3 ni
ehehehhehee....

9 comments:

Anonymous said...

Aleo views itself as a competent partner for special traders.
Wires- these shall collect the electrical power generated and control
them into my batteries.

Also visit my web-site: organizacja wczasów

ieda immi said...

haaaa sat2 nak pi terjah
kenapa erkk ..
aduh sedih lak tgk pic tuu

Nad MamaZN said...

Dh bace smlm
Alhamdulillah MAS tolong dorg
Sedih bace lasal kesah ni..
Ni yg riso nak naik AA bulan depan ni huhu

Ps: jwb pertanyaan kt komen entry saya: bulan pun tak muncul2 lg sejak bersalinkan nayli kak, camno nak dtg hihihi...

Kniedaz said...

kesiannya..bergenang airmata baca..huhu

mama lieyna said...

Huu.. mmg kesian...

eima said...

dah baca ... pas ni kite guna anak branak JJ nye ketebang lar....

eima said...

DCA tak leh wat pepe ke pasal ni .... hehehe ke kena komplen kat kem pengguna ..kesian...

~aSHa~ said...

betul tu kementerian pengguna la...aduan

bunga_rose said...

ada baca smlm.. berair laaa mata baca.. klu kita kat tempat dia pun maunya susah hati, tempat orang kan dgn kain baju takde, duit takde..

tapi, tak penah lagi naik AA seumur hidup, naik MAS pun sbb gomen bayo hihihhihi