Tuesday, July 30, 2013

Mereka




pis yo...

9 comments:

.:fyzz:. said...

baby damia..dh nak besar ngan abang Danish ja..baby kecik..cute je

Kniedaz said...

sekejap je dah besar kan... ^_^

bunga_rose said...

eh, besa dah dak kecik ni.. comell

♥cikmOt♥ said...

ok semua dah besar...

~aSHa~ said...

tu la lama tak tayang wajah2 mereka kan.....dulu tayang gambar masih terbaring lagi..meniarap....skrg ni dah duduk n buat pis tu

mama_ka0ri said...

alaaa...comei..sume pakai baju kaler oren..:)

~aSHa~ said...

mak pak pun sama kaler time ni

ieda immi said...

yang comel ...

sekejap masa berlalu x sedar mereka dah semakin membesar dan pandai membawa diri ;)

Suhaira Abu Bakar said...

comelnya semua..

10 Amalan Berpantang Yang Patut Buat Tetapi Semakin Di Abaikan. Mama Wajib Baca Ya! 12

Sebaik sahaja anda selepas bersalin, anda akan melalui fasa pemulihan diri selepas melahirkan bayi. Tempoh ini amat penting untuk mengekalk...

Labels