Wednesday, August 28, 2013

Mak mak sedara yang Perasan

dalam adik beradik aku..ada 2 orang jerk perempuan... 5 lelaki...
jadi kami berdua mmg agak rapat la...
mama yang perasan anak buahnya ikut muka dia...huhhhhhh 
ni anak adik aku...muka dia mmg ikut adik aku yg lelaki tu...

mummy pun perasan kan...


arhhh semua ikut perasan dah...ehehehehe..yg baju merah tu anak sedara yang sulung..dah darjah 2...lahir 31 Ogos tu...tak lama lagi besday dia...


si budak kecik ni lupa perkenalkan namanye...amani namanye..
dia pun jenis kalo depan kamera terus POSE...
mengada2...ehehehe...ibunye takde la jenis gitu...abahnye pun...

mesti menurun peel mama n mummy ni kan kan kan....

11 comments:

@juera said...

lawanya adik k.sha :)

~aSHa~ said...

eh kakak dia lagi lawa tau...ekekekekekekke kui kui angkat bakul

lovelywa said...

Muke adik cam mix arab skit2 ehh..

Cho Zila said...

Amani yang mesra kamera gitu... comeljer.. mak2 sedarapun comel gak...

eima said...

cam nam omputeh lawa .... tp mmg ade iras k.sha pun

Che Rosliza Che Mat said...

cantiklah...

Sharinginfoz said...

adik-beradik muka lebih kurang sama

LYAfrina said...

eyhh..mmg iras muka asha pon..
tu adik asha erk..comel

ieda immi said...

ala comelnyee amani
macam anak sedara akak nur amni adriana ..

aah lah dikk ada iras2 wajah adik ;)

Che Rosliza Che Mat said...

singgah sini asha..

wahida said...

semuanya comel...mesra kamera pulak tu...