Sekitar Hari Raya

**gambar tak berapa cantik dah skrg ni...kena servis  kamera kot..***

ini je la gambar terbaik setakat ni...susah bebenor..yg susah bukan si kecik yg si teruna tua tu....tgk la tu jauh dari kita...sabar jerk kan temah...itu pun pegang bahu suh dekat skit

bila suh dekat si papa pulak nak peluk belakang..tgk bahu dia senget sebelah dah 

ni pun bahu papa senget dah....si danish tgk la nak lari 

kita pose berdua la dik....hero ni kalo makan bersungguh tapi sikit sikit...kena amik masa tgu dia makan..nak suap takde ke mau nye dah besar kan kan suap sendiri la

beratur amik duit raya 

 anak2 mengenal cara-cara memasak secara tradisi

 ini untuk kacau dodol tau nak
ye pak sy tau la...

kita masak kan je lemang sekali dgn dodol..cepat sikit siap 

sekitar majlis raya jabatan yang dikendalikan oleh kelab sukan dan kebajikan


Comments

.:fyzz:. said…
Gene martino ke? wey meriah kan jamuan raya jbtan ko..anak2 mai semua..
~aSHa~ said…
aah by gene martino sib baik tak sama kaler yerk
LYAfrina said…
hii..biasa la koho besor tu.
ok la, ada gop pose family kan..

aummm.. tgk adik makan tu.. luas mulut dia.. hehe.. sha jemput dtg rmh.
Ena said…
Kami nye Bhg. bos kata x de jamuan raya.. sob sob..

~aSHa~ said…
Lya --> ok insyaallah...
~aSHa~ said…
ena --> kami jabatan biasa buat....kalo bahagian tak buat la...xcukup bajet...
Kniedaz said…
wah..ada jugagambar rays
ok la tu buat kenangan




~aSHa~ said…
kniedaz...mmg ada jurugambar jabatan gambar cantik...yg asha upload sdri..kamera sdri...dslr tapi tak cantik...xtau apa tak kena ni
.:fyzz:. said…
zidah..sama kaler nk awatnya..hehe
~aSHa~ said…
aah kan jauh pe salahnye..

Popular posts from this blog

PETUA UNTUK MENEGANGKAN PAYUDARA @ TETEK...

Senarai Hotel Sekitar Kemaman / Chukai Terengganu

aku telah diminta memeluk Kawan Pengkid