Mini Taman Tema di Temerloh

Balik kampung baru baru ni semasa merdeka raya...adik ada bagitau yang ada taman tema kat kampung kami...
dari rumah mak cuma dalam 10 minit sahaja...tempatnya kat Kampung Berhala Gantang, Sebelum Sekolah Agama Al-Wosto berhadapan dengan Pusat Tahfiz..

Sebenarnya Taman Tema ni dibuka pada bulan Disember tahun lepas 2012...boleh kami tak tahu..
bila tanya adik, pesal tak bagitau, tak kan tak tau anak buah ni hantu dengan kolam2 renang...boleh dia jawab, la awak tak tanya...hampeh tak punye adik...ehehehehe...dia kata awak pun jarang balik, balik pun sekejap2...tak sempat la nak cerita...kadang2 tak teringat nak cerita....sabar je la temah ni...dah hampir setahun baru ku tahu....

Taman Tema ini dikendalikan sepenuhnya oleh Pusat Tahfiz disitu...
Jadi aurat-aurat terjaga la sikit...sebab tempat mandiannya diasing2kan dan diberi peringaktan supaya tidak berpakaian menjolok mata....

mereka ni suka sangat la kan balik kampung. 



Tempat Lelaki (Muslimin)
segan ni gi ambil gambar dekat2..sebab situ semuanya lelaki

 Tempat Wanita 
Tertutup tau...nak ambil gambar tak boleh la pulak..sebab mereka didalam tidak bertudung
jadi tak boleh la nak tayang2 gambar berenang mereka walau tidaklah berpakaian menjolok mata
tapi tidak manis pula untuk tatapan umum....

see...ok la ni kan...permulaan...
semoga terus berjaya dan berjaya


 bagus untuk riadah budak-budak ni...

 si duyung cilik..di sudut untuk 'baby baby'
air setakat buku lali jerk

si abang tunjuk skill renangnya...
boleh lah dalam 4 kali kuap lengan tu..lepas tu tak tahan mata, tak pakai goggles


lepas ni seronok la mereka balik kampung....
uhhuhuhuhuhuuhuhu...

Comments

.:fyzz:. said…
maju dh temerloh yer awok..aku rindu la kt temerloh tmpt dating aku ngan en somi dulu2..ingt lagi aku pernah tido kt umah hang kan...ingt tak...dh belas2 tahun yg lampau kan..menarik la ada kolam gini.budak2 mmg happy ja no
Ena said…
pandai abang berenang
munna said…
munna yg dekat je ngan taman ni pun belum pernah lagi jejak kaki kat situ.....

Popular posts from this blog

PETUA UNTUK MENEGANGKAN PAYUDARA @ TETEK...

Senarai Hotel Sekitar Kemaman / Chukai Terengganu

aku telah diminta memeluk Kawan Pengkid