Monday, December 16, 2013

Amaran Kedua dari Jabatan Meteorologi Malaysia



benarkah benarkah? info ini dikeluarkan pada 16 Disember 2013 8.02 am
nak bacaan lanjut klik2 kat pautan di atas...

--------------------------------------------------
nampaknya penuh kedai arini...
penuh lah atm arini orang keluarkan duit...
so pagi2 ni p keluar2kan pitih dulu la..
lepas tu ke kedai kedai kedai....

macam2 dalam pikiran ni.....
tadah air pun penting juga....cari la kat mana2 kalo air xde kat rumah...xde la ternganga bila air takde mengejut kan......

ok ok ayuh bertindak la...
harap takde apa2....sian mangsa2 banjir tak hilang peluh lagi.....
harap tidak berulang...biarlah hujan2 biasa sahaja...membasahi bumi menyuburkan tanah...boleh bercucuk tanam 



sharing daripada team

Perancangan Allah ITU INDAH. Hajat Untuk bertandang  Ke Felda Jelai 3 Allah Rezeki Dengan mudahnya. Kak Cik Jadi Ke nak datang sini.....

Labels