Mini motor RM2

Bukan untuk dijual...ahaha

Rasa terharu harini...bawak si abg adik ni g kedai rm2 nak isi masa lapang sambil2 nak didik si adik baby minum susu ibu melalui botol....masa bawak pusing2 kedai..ada 3 jenis barang dia suka...mula2 dia nak tabung rumah....lepas tu nampak buku kecil gambar kereta dia letak yg rumah tabung dia nak yang itu...lepas tu round2 lagi...dia nampak motor ni..dan dia pusing simpan buku mini tu....

Motif nak cite...dia ikut didikan selama ni...kalo g kedai nak brg...1 sahaja boleh..xleh lebih...biasa didik si abg n kakak..sbb dah besar leh paham apa kita terangkan...tapi si adik yg mengikut arahan....alhamdulillah...

si abg n kakak kadang2 keras gok..kalo nak tu mmg ada je lebih dari 1 brg...hangin kdg2 kat kedai xdgr arahan...kalo dah nak colour nak jugak buku warna contohnya...

Kena banyak bersabar lagi....ihihihi

Comments

LYAfrina said…
Waaaaa.. gud boy.. klo giti sng la sha klo masuk kedai pom.. xperlu nk bising2 mulut.. abb dia sdri dh pndai pilih mna y btl2 nal je.. asya kdg2 y naknye 1 je.. lps tu nmpk y lain.. nk y lain jugak.. y mula2 tu x nk simpan. Mula la mama ni nok potpet. Hehe
~aSHa~ said…
ihihi lya...yg sorang ni je gini...hok abg n kakak baby tu puas potpet.....merayu2 suh amik satu jerk.....kadang2 dgr..kadang2 mereka berkeras gok nok....

Popular posts from this blog

PETUA UNTUK MENEGANGKAN PAYUDARA @ TETEK...

Senarai Hotel Sekitar Kemaman / Chukai Terengganu

Eziclean 3 Beradik dan Testimoni